Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-08, 10:20   #48
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor holder alle kjeft?

Da har jeg ringt inn bekymringsmelding. Damen på barnevernet var vennlig og interessert, men sa jo at saken var litt vanskelig siden jeg ikke vet hvor de bor. Hun noterte seg flightnr og sete, OG hun ringte meg tilbake igjen da hun oppdaget at hun hadde glemt å notere datoen. Problemstillingen var interessant, syntes hun, og de skulle ta den opp på avdelingsmøtet til mandag.

Nå føler jeg at jeg har gjort det jeg kan i denne saken. Jeg tror vel ikke egentlig at det kommer til å skje noe, men jeg har i hvert fall forsøkt.

Divine: de snakket ganske godt norsk, men kommuniserte på sitt språk seg i mellom. Jeg har bodd i Øst-Europa et år og vet at det er ganske vanlig med lettere fysiske avstraffelser av små barn, så moren synes nok ikke at hun gjorde noe ulovlig. Men det var det jo.