Hvorfor... 1) ... er det så vanskelig å slanke seg når ALL motivasjon burde komme strømmende ved et blikk i speilet? Jeg er æresmedlem i korttidsminneforeningen. Jeg kommer på at jeg skulle slanke meg etter at jeg har spist. Alt for mye som oftest. 2) ... sover et barn 2-3 timer i strekk om natta, uten noen form for bevegelse, men det om dagen nekter å sove uten bevegelse? (trilling, rugging, vogn etc). ...fordi han tror mamma`n får trim ved å måtte gå tur? Egentlig er han jo ganske snill som tenker på det, synes du ikke? 3) ... får man ikke MER penger i permisjon, 2/3 av lønna går jo bort i kafèbesøk og bleier! Bleier er dyrt når det kommer til mengder, og det er jammen kaffe også. Så ja, NAV burde ha skutt inn en slant til. Velferdstilskudd. 4) ... spiser eller shopper man når man er deppa? Skal vi se. Hvilken av unnskyldningene for å bruke mer penger enn jeg har skal jeg dra i dag? F.eks at jeg fortjener jo egentlig den toppen, siden gubbe kjøpte seg ny dongeribukse for 4 år siden? 5) ... kan aldri JEG vinne i lotto?!? Fordi...du velger feil tall