Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-08, 21:30   #21
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er forskjellen på design og ikke design?

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Å kjøpe ting som er orginale, gode/stilige, produsert på en god måte og av god kvalitet er selvsagt verdt noe ekstra, og et designernavn kan være en garanti for noen av de tingene man setter pris på av dette.

Men når det sklir ut i det latterlige og tusenlappene blafrer for en lampe, veske, jakke, klokke etc. bare på grunn av formgivingen, eller i verste fall merkenavnet, da kjenner jeg at jeg blir småkvalm. Har man den typer penger til overs har man pokker ta meg et ansvar som menneske til å bruke dem på noe vettig heller enn en titanium-Rolex eller en Svada-veske.

Jeg skal medgi at jeg synes vesker og klokke til mange tusen kroner er fjollete, men det er kanskje fordi jeg overhode ikke har interesse for slike ting.
Jeg er for så vidt enig i at folk som har så mye penger burde bruke pengene til gode formål, men de fleste vil vel heller bruke pengene på noe annet unødvendig (bil, interiør eller hva_har_du), eventuelt la pengene stå på konto.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat