Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-06, 13:08   #11
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Teofelia og Devine har skrevet omtrent det jeg ville skrive.

At man tar en samlet helsevurdering, f.eks med en erklæring fra fastlege, har jeg full forståelse for. At vekt (som man jo stort sett insisterer på å forholde seg til i form av BMI som er et sinnsvakt dårlig mål) skal settes opp isolert som et eget moment på et søknadsskjema synes jeg er langt ute på jordet.

Jeg spiser f.eks helt alminnelig sunt og trener to ganger i uka. Men pga. en helsetilstand, i kombinasjon med kronisk bekkenløsning som gjør det nærmest umulig å drive kaloriforbrennede trening, gå opp bakken fra toget, sykle til jobben osv., er jeg svært overvektig. Å si at vekta isolert gjør meg til en dårligere mor som ikke burde få adoptere barn er drøyt. Svært drøyt.