Tråd: Forumtitler
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-06, 13:11   #14
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Sier dere at Skilpadda m/flere har flisespikket på de anonyme?
Kan jeg aldri tenke meg.

Jeg måtte også tenke meg om to ganger før jeg skjønte denne, men jeg tok den til slutt.

For et par år siden var det (igjen) et problem med veldig mye anonym drittslenging på NM, så for å bøte på problemet ble det bestemt at alle – absolutt alle – innlegg på Pinlige måtte godkjennes av moderatorene før de ble frigitt på forumet. Altså: man postet et innlegg og ventet på at det ble godkjent. Det tok litt tid å debattere ting den gangen, kan du si.

Det var ikke Skilpadda som godkjente disse meldingene på NM, men moderatorene. Skilpadda er derimot moderator her inne.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat