Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-08, 16:50   #9
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjokkert!

En fryktelig kommentar.

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Lett-sjokka, du?

Jeg må vel innrømme at det skal mer til for å gjøre meg sjokkert enn dette. Og jeg syns jo også det blir litt vel "beste-borgerlig" å kommentere det til den det gjelder. Javel, så var hun sur, grinete og lettere ufyselig. Men burde ikke du prøve å være et bittelite hakk bedre, liksom?

Jeg synes det er fint at medmennesker kan kommentere oppførsel som krysser grensen for akseptabel adferd. Mener du det er besteborgerlig å åpenlyst reagere på den type uttalelser? Er man et bedre menneske om man lar rasistiske utsagn passere i stillhet?