Sv: Lille avis på nettet der - hvem er mest kynisk i landet her?
Etter min mening er snart Tor Erling Staff blitt en parodi på seg selv. Jeg hørte hva han sa i et utdrag av radiointervjuet på Dagsnytt 18, og han angret ikke på noe av det han hadde sagt.
Jeg har ingenting i mot at TES prøver å se også den menneskelige siden ved enhver overgriper som media har titulert "monster", men jeg finner meg ikke i at han i den forbindelse ofte bagatelliserer overgrepene vedkommende har begått. Han må gjerne bagatellisere sin egen voksen/barn sexopplevelse som ung gutt, men det er skremmende at han ikke gir inntrykk av å overhode se rekkevidden slike overgrep _kan_ ha hatt for de det gjelder.
At han beskriver kjellerrommene i Østerrike som fullt brukbar "leilighet" med grei standard, hvor faren i tillegg har forsøkt å gjøre det "hjemmekoselig" ved å la de små henge opp tegninger og sånn, sier vel egentlig mest om hvor ulik smak folk kan ha når det kommer til bolig...