Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-08, 21:58   #2
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lille avis på nettet der - hvem er mest kynisk i landet her?

Etter min mening er snart Tor Erling Staff blitt en parodi på seg selv. Jeg hørte hva han sa i et utdrag av radiointervjuet på Dagsnytt 18, og han angret ikke på noe av det han hadde sagt.

Jeg har ingenting i mot at TES prøver å se også den menneskelige siden ved enhver overgriper som media har titulert "monster", men jeg finner meg ikke i at han i den forbindelse ofte bagatelliserer overgrepene vedkommende har begått. Han må gjerne bagatellisere sin egen voksen/barn sexopplevelse som ung gutt, men det er skremmende at han ikke gir inntrykk av å overhode se rekkevidden slike overgrep _kan_ ha hatt for de det gjelder.

At han beskriver kjellerrommene i Østerrike som fullt brukbar "leilighet" med grei standard, hvor faren i tillegg har forsøkt å gjøre det "hjemmekoselig" ved å la de små henge opp tegninger og sånn, sier vel egentlig mest om hvor ulik smak folk kan ha når det kommer til bolig...