Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-08, 07:17   #110
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes egentlig Teri Hatcher?

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Det hender, ja. Uansett: Betyr det noe for andre at jeg gir uttrykk for min personlige smak når det gjelder utseende? Jeg har ikke sagt at det er stygt å være tynn eller noe tilsvarende. Jeg leste noen svar, men ikke alle. Og jeg var enig med en annen om at dama så bra ut. Er det negativt å si at en dame som er stor er vakker og ikke skryte av en slank/tynn dame?

Åkei, så når du skriver at tynne damer ikke er ordentlige damer, da er det egentlig ment som et kompliment?