Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-08, 11:08   #34
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva handler du i London?

Andrex, våt toalettpapir
Carex antibakteriell såpe

Ellers: truser, sokker, tynne sportssokker og BH på M&S
Petite-klær. Nå som jeg har gått ned i vekt, hadde jeg tenkt at jeg kunne handle klær i Norge igjen, men alle ermene er så lange at jeg må fortsatt kjøpe overdeler i England.

Hvis jeg skal ha barneklær, drar jeg til BHS, Gap og Next. BHS for figurklær, Gap og Next for kule farger (jeg er enig i at Next er en blandet opplevelse, men leter man skikkelig, finner man fine ting). Jeg oppdaget en ny butikk i påsken: Ethel Austin - også kule farger. Og TKMaxx har mye bra, generelt sett.

Jeg har sluttet å kjøpe te, da Whittards sender billig til Norge.
Jeg har gått lei Lemsip, så det er mange år siden sist.

Jeg skal til London i slutten av måneden og skal stort sett handle teaterbilleter på TKTS-boden. God tur!

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat