Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-08, 07:04   #131
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjokkert! (Rasisme foran unger)

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Her er jeg (paradoksalt nok) ikke helt enig. Jeg synes neger er et helt kurant ord. Jeg ser på det som et relativt nøytralt ord her i Norge, og bruker det selv om afrikanere som jeg ikke helt greier og plassere geografisk (da gjerne fra midt-afrika og sørover). Vi må ikke bli alt for politisk korrekte heller, det er ganske langt fra og kalle en afrikaner for "neger" til og si "svarting". Neger er et ladet ord i USA, men der har de en _litt_ annen historie enn oss for å si det mildt.

Tuller du, eller?