Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-08, 12:30   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjokkert! (Rasisme foran unger)

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Det gjør jeg da også. Poenget mitt var kun at for meg er ikke neger noe negativt ladet ord.

Jeg skjønte at det var det du prøvde å si, og det er det de aller fleste som bruker ordet sier også. Men det har i grunn ingenting å si, så lenge de som ordet blir brukt om ikke setter pris på det. Jeg går jo f. eks. ikke rundt å kaller overvektige for "bolla" selv om det for meg skulle vært et koselig klengenavn. Det holder ikke å si at for meg er det ikke negativt.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat