Sv: Hva er det med klesstørrelser?
Jeg må jo le litt også .
I dag gikk jeg forbi Vero Moda igjen. Og så at de hadde fått den stilige buksen jeg kjøpte sist i andre farger også, inkludert svart. Så jeg rasket med meg en. De hadde ikke str 27 som jeg kjøpte sist, så jeg tok en i 28. Og tenkte at da var det best at jeg prøvde den først, i tilfelle den var for stor. Jommen sa jeg for stor!
Jeg fikk ikke på meg buska! Dvs, jeg klarte å lirke den på meg, men knappen ville ikke igjen . Og jeg vet jo at jeg ikke har gått opp over en buksestørrelse, for den andre buksa hadde jeg på meg senest i går.
Så jeg fikk tak i en fra personalet, som sa at hun skulle hente en til i samme størrelse "for det hendte at de varierte" . Men den andre i str 28 passet like dårlig som den første. Så da fikk jeg en i str 29. Som satt perfekt. Like perfekt som den jeg blå jeg kjøpte i str 27 satt .
Jeg spurte jenta i kassen om det ikke var litt snodig at to like bukser var så ulik i størrelsen, men fikk beskjed om at det var vanlig, og av og til var to av samme størrelse også ulike i størrelsen.
Ja da er det jamen lett å vite hva man skal ta med seg inn i prøverommet! 
Jeg er glad jeg prøvde buksa før jeg kjøpte den, for å si det sånn.... Og gjentar spørsmålet mitt: Hva i alle dager er det med klesstørrelser??