Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-08, 19:56   #71
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det med klesstørrelser?

Jeg må jo le litt også .

I dag gikk jeg forbi Vero Moda igjen. Og så at de hadde fått den stilige buksen jeg kjøpte sist i andre farger også, inkludert svart. Så jeg rasket med meg en. De hadde ikke str 27 som jeg kjøpte sist, så jeg tok en i 28. Og tenkte at da var det best at jeg prøvde den først, i tilfelle den var for stor. Jommen sa jeg for stor!

Jeg fikk ikke på meg buska! Dvs, jeg klarte å lirke den på meg, men knappen ville ikke igjen . Og jeg vet jo at jeg ikke har gått opp over en buksestørrelse, for den andre buksa hadde jeg på meg senest i går.

Så jeg fikk tak i en fra personalet, som sa at hun skulle hente en til i samme størrelse "for det hendte at de varierte" . Men den andre i str 28 passet like dårlig som den første. Så da fikk jeg en i str 29. Som satt perfekt. Like perfekt som den jeg blå jeg kjøpte i str 27 satt .

Jeg spurte jenta i kassen om det ikke var litt snodig at to like bukser var så ulik i størrelsen, men fikk beskjed om at det var vanlig, og av og til var to av samme størrelse også ulike i størrelsen.

Ja da er det jamen lett å vite hva man skal ta med seg inn i prøverommet!

Jeg er glad jeg prøvde buksa før jeg kjøpte den, for å si det sånn.... Og gjentar spørsmålet mitt: Hva i alle dager er det med klesstørrelser??