Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-08, 21:23   #77
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det med klesstørrelser?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Du er ikke noe digert beist!

Alle bærer sine kilo forskjellig, og en klesstørrelse sier egentlig ikke så mye. Poenget mitt var bare at det er irriterende at man aldri vet hva man skal ta med i prøverommet, fordi det ikke er samsvar fra butikk til butikk mht hva en str tilsvarer (eller i samme butikk og samme bukse ).

At jeg er litt paranoid mht å gå opp i klesstørrelser fordi jeg har slanket meg ned betyr ikke at de som bruker større størrelse er digre beist! Det betyr bare at jeg må slappe av en smule .

Ja. Og kanskje være litt obs på hvilke vibber som blir sendt ut.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat