Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-08, 11:55   #23
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Markerer dere pinsen?

Jeg vet hvorfor vi feirer pinse, men skjønner ikke helt hva du mener med å "markere". Har ikke hørt at det skal gjøres noe spesielt, bortsett fra de som går i kirken.

Det er noen kjærkomne fridager for hele familien. Nå har det vært sol og varmt i pinsen her jeg bor,så pinsen er foreløpig tilbrakt ute. Solen har ikke helt kommet frem enda idag, men den kommer.

Jeg har solt meg i bikini, luket litt i blomsterbedet (ugraset tok nesten overhånd), drevet med litt håndarbeide, lest masse i boken min, skravlet med familie, naboer og venner, spist grillmat (med dertil egnet drikke) og stelt godt med hunden min som har vært veldig syk i pinsen. Pga at han er syk, så har det ikke blitt noe av de lange turene vi pleier å ta hver dag, men vi tar det igjen senere. Jeg har hatt noen late dager nå. Rart, men litt godt også.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat