Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-08, 22:55   #13
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fotpleie i Oslo

Jeg burde fått noen gratis behandlinger av stedet, sånn som jeg anbefaler den. Det er et veldig ålreit sted, og jeg betalte 600 kr. for 90-minutters behandlingen. Hun som driver stedet er veldig koselig, og jeg har faktisk fått litt gratis av henne innimellom. Da jeg fortalte om juletyveriet (vet ikke om jeg har nevnt det her inne), og at kroppskremen jeg hadde kjøpt av henne hadde gått med, fikk jeg ny gratis. Da jeg nevnte at datteren min hadde en tørr flekk på ryggen, fikk jeg litt bodyskrubb av henne.

Det er vanskelig å forklare den massasjen, men hun har dropp-inn på lørdager. Jeg tror man til og med kan stikke innom og spørre om å prøve. Ellers koster det 200 kr. for 15 minutter, og 300 kr. for 30 minutter. Du ligger på et slags vannseng, og så beveger noen vanndyser opp og ned kroppen din. Du kan stille senga inn til å ta overkroppen, bare bena osv. Eneste dumt er at du kun får tatt baksiden av kroppen - jeg blir ofte sliten i lårene foran. Men det er virkelig bra. Jeg hadde gjort noe tungt fysisk på torsdag, og hadde ganske vondt i ryggen, men etter å ha ligget på massasjesenga var jeg helt fin på lørdag. Jeg fant nettopp en link på nettet. Gå på http://www.wellsystem.com/, og klikk på "wellsystem relax".

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat