Tråd: Mat til dåp
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-08, 09:34   #13
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mat til dåp

Koldtbord er jo masse arbeid. Jeg hadde det til eldstemann, med de neste orket jeg ikke.

I dåpen til nummer to hadde vi spekemat, og en røkt laks (tilbehøret er det samme...).

Det aller enkleste var biff stroganoff, som jeg hadde i jentungens dåp. Jeg lagde den i forveien og frøs ned, så på dåpsdagen behøvde jeg bare å tine den, ha i creme fraiche, koke ris og blande salat (som var delt opp kvelden i forveien). Hvis du skal lage stroganoff (eller annen gryterett), så bruk for all del kvalitetskjøtt, og ikke Toro-poser.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat