Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-08, 15:39   #16
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Æsj, jeg har mista lommeboka mi

Det samme skjedde meg i fjor sommer. Jeg gjorde det sjakktrekk å legge lommeboka mi på taket når jeg spente fast minstegutt i bilen. Langt uti gokk på en åpen bondegård var vi, men tror du ikke det var noen uærlige sjeler som fant den. Samme dag ringte en dame som sa hun hadde funnet visakortet mitt, som viste seg å være et gammelt et som ikke var gyldig lenger. Det hadde hun funnet på en rasteplass langt unna der lommeboka var mistet. I lengre tid etterpå dukket et og et kort opp, så førerkortet mitt og diverse andre kort. Dette var levert inn på politistasjonen her i nærheten. Men lommeboka og visakortet som var gyldig dukket aldri opp.

Jeg hadde endel penger i lommeboka, og selve lommeboka var ei splitter ny DKNY lommebok, så det var ganske surt. Men verst var det med alle kortene som måtte skaffes nye.

Det er skikkelig ergerlig å miste lommeboka si, så du har min fulle sympati.