Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-08, 14:06   #77
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva blir "ut" på interiørfronten om en stund?

Jeg har ikke eikeparkett selv, bortsett fra i ett lite rom, men jeg ser på det som et klassisk gulv og tror det vil være temmelig varig. Eikeparkett har eksistert temmelig lenge nå, i forskjellige varianter, og det har vært brukt i hus i mange slags stilarter.
Jeg bytter ihvertfall ikke gulv etter hva som er mest trendy til enhver tid.

Jeg tror ting som er solide og varige og relativt enkle, har lettere for å ikke bli "håpløst utrendy" enn materialer som eldes på en stygg måte. Som for eksempel de mørke mahognyfargede laminatgulvene mange la for noen år siden. De eldes ikke pent, og jeg vet om folk som angrer på det valget. Hvitoljete furugulv hadde jeg i huset mitt i 1991, det syns jeg fortsatt er fint (der det passer inn), men problemet med det er jo at de holder seg ikke sånn særlig lenge (med mindre man er en enslig gammel dame som tasser forsiktig rundt).

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat