Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-08, 19:04   #6
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pusse sølv til bunaden?

Skal jeg bare ta en myk klut, ikke noe pussemiddel? Kan jeg bruke mikrofiberklut, mon tro?

Hvis jeg leverer inn til rens så blir det jo ikke ferdig til 17. mai. Og da er det vel blitt mørkt igjen til neste år, er det ikke?

Det finnes ikke noe man kan ha i vannet da, og så bare legge sølvet oppi vannet? Da setter det seg vel ikke noe fast? Jeg mener å huske et eller annet brett fra tv-shop som var magisk. Finnes slike ting fortsatt?

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat