Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-08, 23:27   #9
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sengetid for voksne

.

• Når legger du deg vanligvis om kvelden? - mellom 23 og 24
  • Når står du vanligvis opp om morgenen? - blir vekt av et eller annet barn mellom 06 og 08, vanligst omkring 06:30.
  • Legger du deg samtidig med en evt. mann/samboer? Hvorfor/hvorfor ikke? - ja. Vi sitter ofte for lenge før vi finner det for godt å gå og legge oss.
  • Påvirker punktet ovenfor sexlivet på en positiv eller negativ måte? - negativt. Vi er ofte så altfor trøtte da vi endelig havner under dyna at tanken på sex gjerne er litt for fjern.
  • Hvor mange timer søvn får du vanligvis pr natt? - 6-7 timer
  • Vekkes du regelmessig av barn i løpet av natten? - Har hatt en periode hvor jeg måtte inn til eldstemann 3-4 ganger hver natt
  • Er det noe du ville endret i forhold til egne rutiner om mulig? - Jeg ville ha lagt meg tidligere, og heller hatt sex enn å se på tv.
  • Hvordan ligger du an på BMI-skalaen? - 23

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat