Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-08, 07:47   #35
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du byttet etternavn i voksen alder?

Jeg skjønner at de som har sjeldne etternavn eller etternavn de føler tilknytning til, ikke kunne tenke seg å bytte. Jeg byttet til min manns etternavn da vi giftet oss, men jeg hadde et kjedelig etternavn jeg overhodet ikke følte tilknytning til (stammer fra en drittslekt) og min mann hadde et italiensk spennende etternavn bare hans familie i hele Norge har. Så jeg syntes det var helt flott å skifte, og føler meg mye mer vel med dette etternavnet selv om jeg til stadighet må stave det for folk. Jeg hadde syntes det var fryktelig kjipt om ikke alle i familien hadde det samme etternavnet, men det er nå meg.

På Facebook har jeg skrevet mitt tidligere etternavn på profilen, og hver gang jeg spør om å bli venn med noen jeg tror ikke helt vil kjenne meg igjen pga. det nye etternavnet, skriver jeg en liten melding om hvem jeg er på requesten jeg sender.