Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-08, 14:22   #88
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du byttet etternavn i voksen alder?

Jeg har et urkjedelig navn. Litt sånn Kari Hansen. Men jeg ønsket ikke å skifte navn da jeg giftet meg. Dette litt anonyme navnet er liksom meg, det kan være greit å gjemme seg bak. Men jeg har et mellomnavn, og bruker jeg det, så blir jeg den eneste i landet med navnekombinasjonen. Så jeg kan velge om jeg vil være anonym eller litt unik.

Mannen min ønsket for øvrig ikke at jeg tok hans navn. Han synes det er noe tull. Sønnen vår har hans etternavn, rett og slett fordi det navnet er finere. Eldstesønnen min har sin fars etternavn, fordi det er finere. Så vi velger navn etter smak mer enn tradisjon og tilhørighet.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat