Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-06, 21:53   #2
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mat til 1 1/2 åring

Det avhenger jo litt av om poden er veldig slank av seg (altså slik at du generelt er bekymret for matinntaket), men jeg må innrømme at når det gjelder middag hadde jeg bare servert det vi andre hadde og hvis han ikke vil ha så vil han bare ikke det. Så heller servert kveldsmat med brød ikke så veldig lenge etterpå så kan han ta det igjen der.
Jeg har en på halvannet selv og de er jo iferd med å få mange "fiffige" ideer kan man si. Han har også spist det meste, men har hatt en del sære innfall ved middagen i det siste, type spise 2 biter og ikke ville ha mer. Vi lar bare være å styre med det, sier at det er greit og passer på at han får spise så mye han vil til kveldsmat isteden. Jeg er kanskje litt streng på sånt, men jeg har også en tanke om at det lønner seg å styre minst mulig med dette så går det over av seg selv.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat