Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-16, 13:44   #47
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du lesemål for 2016?

Jeg leste 28 bøker i fjor. Leste nesten ingenting i november og desember men har bestemt meg for å lette på målet. Jeg må mer ut og holde kontakt med venninner. Er alt for mye hjemme. Så da blir det til at jeg setter meg ned og leser og da vil jeg bare det. Jeg får ikke lest noe før etter 21-tiden så det blir ikke så mye tid om det er noe på tv jeg vil se. Blir toppen etpar timers tid før natta.

Målet i år er å lese en bok i måneden.
Jeg er litt sånn at jeg liker å bli kjent med hovedpersonen i bøkene så om jeg finner en bok så velger jeg den 1. i serien og leser alle bøkene i stigende rekkefølge så jeg leser sjelden nyheter hvis jeg ikke har lest noe av forfatteren fra før.

Etter at jeg fikk barn så fikk jeg ikke lest noe før i 2011, da var minsten 6 år. Ikke sjangs i havet om jeg hadde ork til noe lesing før det.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat