Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-18, 00:21   #8
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En slags spinnoff: Husker du det du har lest, hørt og sett?

Jeg husker generelt godt, men jeg husker jo ting som har gjort inntrykk på meg mye bedre enn andre ting. Og jo mer jeg har snakket om boka/filmen/serien med noen andre, jo bedre sitter det over tid. Jeg er ikke av dem som husker mange detaljer og ordrette sitater, men jeg husker som regel temaer, følelser og relasjoner mellom personer veldig godt. Jeg kan fint greie å glemme plottwisten i en bok jeg ellers har mange minner fra, noe som på mange måter er en fordel, siden jeg liker å lese yndlingsbøker om igjen.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat