Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-18, 15:52   #45
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.422
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spinnoff] Hva er du skikkelig god på med ungene dine?

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Jeg er nok mest fornøyd med mannen og meg som team. Vi utfyller hverandre godt.

Dette er jeg også veldig fornøyd med. Vi har det samme grunnsynet når det gjelder barneoppdragelse, og jeg føler alltid at vi drar i samme retning. I 90% av tilfellene får ungene det samme svaret hvis de går til den andre forelderen for "second opinion", selv om vi ikke aner hva den andre har svart. Og i de ytterst få tilfellene hvor vi mener ulikt får vi justert oss veldig fort og blir enige. I tillegg utfyller vi hverandre på den måten at han takler en type problemstillinger bedre enn meg (sykdom, skader, trøst o.l.), mens jeg takler andre problemstillinger bedre enn han (konflikter med venner, vanskelige samtaler, motivasjon o.l.).

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat