Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-18, 09:37   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Definerer jobben hvem vi er?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Eller er jeg helt normal og så er nekrologer farget av personer fra "en annen tid" hvor arbeidslivet var en viktigere del av selve livet?

jeg tenker vel egentlig omvent? At jobben definerer oss mer enn den gjorde tidligere? Nå er jo nekrologer gjerne skrevet om noen som har satt spor etter seg i samfunnet, og gjerne da gjennom arbeidet, så de er vel ikke et helt godt bilde på hvordan arbeid representerer oss generelt.

Jeg føler at arbeidet mitt helt klart er noe som definerer meg, og er virkelig ikke bare en inntekt, da hadde jeg valgt noe annet. Så vidt jeg husker, så har jeg sett en undersøkelse som viser at unge i dag i mindre grad velger arbeid utifra inntekt, men utifra om de kan gjøre en forskjell.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat