Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-10, 21:13   #9
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.284
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trondheim-Kristiansand med bil

Jeg kjører heller Dovre enn Østerdalen. Særlig om man skal kjøre om natta. Det er langt mellom de åpne benstinstasjonene langs Østerdalen. Og er det ikke flere fotobokser der enn over Dovre? Skjønt, sistnevnte har vel fått sånn gjennomsnittsfartsmåling nå.

Jeg tror det kommer an på hva man foretrekker. Jeg synes det er litt kleint nedi Østerdalen, også går nesten all tungtrafikken der. Jeg har hatt flere ubehagelige opplevelser med store trailere der, fx han som kjørte forbi meg særdeles uaktsomt og etter å ha ligga klistra oppi ræva mi i flere kilometer (jeg kjørte godt over fartsgrensa, i mørket i regnvær og med nylagt asfalt uten striper - og ingen steder å kjøre ut til sida). Da jeg tuta (det kom litt automatisk iom at jeg følte meg skvisa ut til sida) svarte idioten med å slå på lysorgelet bak på bilen og kjøre med det på i flere kilometer. Jeg måtte rett og slett stoppe og stå der midt på veien til han var kommet et godt stykke avgårde.

Så jeg foretrekker Dovre. Lettere, muligheter for moskus og mye mer å se på.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat