Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-10, 21:59   #18
naima
nerdedame
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 545
naima er litt kulnaima er litt kulnaima er litt kul
Standard

Sv: Trondheim-Kristiansand med bil

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Bodø-Trondheim i ett er vel egentlig ikke greit, men samtidig gidder jeg ikke dele det opp. Det var nok Østerdalen jeg hadde hørt om som alternativ til E6. Mulig jeg tar den; skal kjøre om dagen og fotobokser er ikke noe problem. :veldig lovlydig:

Er det aktuelt å kjøre om Hønefoss for å unngå Oslo også hvis man kjører Østerdalen?

Eg har køyrd rv4 via Gjøvik (det er på E6, ja) og Hønefoss og slikt ein gong, det var ikkje verdt det. Så vidt eg hugser er det cirka like langt, og mykje dårlegare veg.

Køyrer du Østerdalen, er det fint å spise på Elgstua i Elverum. God mat i store porsjonar. Det er vel ca 5-6 timar frå Trondheim. Det er også overnatting der, den har eg ikkje testa. Vi har køyrd Trondheim-Arendal på ein dag mange gonger, det er vel ca 10.5 timar om man køyrer i eitt. (Vi brukte 14 med ein 2 mnd gammel unge i mai, det var ikkje så moro. Funka bra til Elverum :-) I sumar tar vi overnatting midtvegs.)

Oslo er ikkje noko problem, det einaste er at det er ein del kø i rushtida (men eigentleg ikkje så ille om sumaren) og særleg fredagar. Skal du køyre heile vegen i eitt strekk, er vel rush ikkje til å unngå, elles er det jo greitt å passere før 15 eller etter 17. "Umulig" å ta feil så lenge du hugser å følge skilta til E18 Drammen/Kristiansand, elles hamner du i Gøteborg. Med unntak av den avkjøringa til E18 så er det berre rett fram.

naima er ikke aktiv   Svar med sitat