Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-10, 18:48   #19
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trondheim-Kristiansand med bil

I chickened out.

Etter som avreise nærmet seg mer og mer fant jeg ut at å kjøre helt til Danmark og tilbake ville blitt mer pes enn kos. I tillegg fikk jeg ikke fikset sørvis på bilen i tide, og selv om den bare har gått 80000 km er den nesten 20 år gammel og jeg vet at den ikke er spesielt sikker. Så i dag har jeg booket fly t/r Gardermoen (meg ned, alle tre opp), samt leiebil for resten av turen. I tillegg har jeg booket to netter på hotell i Oslo etter at vi kommer fra Danmark, og kjøpt billetter til Tusenfryd. Så da ble det nok en litt dyrere ferie enn jeg hadde tenkt, men ikke nødvendigvis så veldig mye når man tar bensin, mat og overnatting på strekningen Bodø-Gardermoen med i beregningen. Fikk hotell via Coop hotellkupp og leiebil med rabatt pga medlemskap i det lokale boligbyggelaget; det hjalp godt.

Da gjenstår det bare å ordne førerkortet i morgen så det har rett etternavn. Jeg skiftet etternavn i 2004 og oppdaget helt tilfeldig at førerkortet ikke er oppdatert. Tanken har bare ikke slått meg siden det ikke har vært ute av lommeboka en eneste gang på de seks årene.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat