Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-11, 20:17   #54
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Opprinnelig lagt inn av bønna, her.

Koselig å se på alle folka som vinker. Ser ut som om noen vet at de kanskje er på TV?

Ja gjett, seffern vet de det? Det er jo real-time, og bor man slike steder som vises på skjermen så har man kanskje ingen annen måte å komme på TV på enn å dra ut og hoppe?

Artig konsept, men jeg må innrømme at jeg gikk lei etter halvannet minutt med suselyd og baug-bilder. Men Hurtigruten er fantastisk, jeg har tatt den Bergen-Kirkenes og det var en kjempefin tur som jeg gjerne gjør igjen. Men TV yter det ikke rettferdighet.

Tjorven: Google maps?

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat