Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-06, 11:18   #50
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den verste reklamefilmen du vet?

Ja, jeg husker Riesen-reklamen. Utrolig morsom.

Ellers syns jeg de pompøse Storebrand-reklamene med Dennis Størhøi, Svein Tindberg og Espen Schønberg er de aller, aller verste. Jeg får fysisk ubehag og blir flau.
Her står det om morsomme parodier på disse, men selve filmene er nå fjernet.

Disse filmene er jo laget for å være veldig seriøse, med ordentlige skuespillere, men når de overspiller så inni#?%& og fremstår så pretensiøse, pompøse, selvhøytidelige og dustete, så er det jo tusen ganger verre enn de tyske vaskemiddelreklamene som liksom skal være overdrevne og teite.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat