Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-18, 22:36   #1
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Ferie for liten familie i Vestfold, Telemark og Aust Agder

Jeg har en uke ferie med barna mine som jeg trenger noen innspill på. Jeg er ikke så veldig godt kjent i denne delen av landet, trenger tips!

Vi starter med å ankomme Sandefjord med ferga fra Strømstad. Første utfordring er å finne et fint sted å overnatte enten i Sandefjord eller noe sørover retning Grimstad.

Vi har venner å besøke i Grimstad noen dager, og deretter går ferden tilbake mot Oslo via:
- Sommarland i Bø? Vi tror det er gøy for store barn.
- Gaustatoppen og overnatting på Gaustablikk høyfjellshotell? Her tror vi det er vakkert og ikke minst deilig luksus.
- Rjukan og Vemork med museet der.

Vi er mor (43), datter (15) og sønn (11). Vi har bil, telt og soveposer. Vi trenger tips til fine campingplasser og fine steder der vi kan telte nær bilvei, vi deler gjerne rom. Vi ønsker oss tips til bra spisesteder og hotell/vandrerhjem/pensjonat rundt Sandefjord, samt gjerne i Rjukan-området. Er det noe bra kebabsted i Sandefjord? Sushisjappe for resten av oss?

Vi vil også gjerne ha tips om spesielt fine steder langs kysten mellom Sandefjord og Grimstad, både badeplasser, museer og opplevelser litt utenom det vanlige. På strekket Rjukan og hjem tror jeg vi kommer til å kjøre raskeste vei.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat