Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-18, 18:52   #26
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.132
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker "alle" barn Fanta?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Helst økologisk eplemost, da, eller?

Jeg er overraska over å se hvor mange unger som ikke liker helt enkle, vanlige drikkevarer.

Snart-sekstenåringen vår drikker også egentlig nesten bare vann. (Til frokost tar han et halvt glass appelsinjuice som han fyller opp med vann.) Han kan ikke fordra kullsyre eller melk, han har ikke begynt å drikke kaffe og får ikke alkohol ( ). Han liker forsåvidt (dyr) eplemost til middagsmat, han også, og får det i helger og sånt, hvis han vil, men foretrekker vann til søt mat. (Han synes faktisk te er helt greit, oppdaget vi da vi var på Afternoon Tea i London i vår, men han har ikke kommet på tanken om å drikke det hjemme enda.)

Jeg skjønner ham egentlig godt; av de tingene unger får å velge mellom, så ville jeg stort sett valgt vann, jeg også.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat