Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-18, 22:38   #31
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.132
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker "alle" barn Fanta?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Ha-ha, jo, Men det er forskjell på å bælme (gjerne harryhandlet ) brus hver dag og å aldri kunne ta et halvt glass av noen form for brus, saft, kuli, capri Sonne, annen juice eller noe som helst annet for høflighets skyld. Det synes jeg er sært.

Men det kan jo hende man klarer å ta et halvt glass for høflighets skyld selv om man ikke egentlig liker det. Jeg er ikke jevnt over glad i noen av de tingene du nevner (eller: jeg synes juice er godt, men foretrekker det sjelden som drikke til mat), men hvis noen skjenker meg et glass av det uten å først spørre hva jeg egentlig vil ha, så er jeg fint i stand til å drikke det uten å lage oppstyr.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat