Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-20, 18:57   #71
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ... men hva tenker vi om Tangen og oljefondet da?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Hvordan synes du denne saken likner på Giske-saken, @Billa? Jeg ser hva du skriver, men Giske-saken var jo en helt reell sak - og oppførselen han viste i den videoen var jo nettopp av en slik art som mange hadde reagert på og synes var ubehagelig og grenseoverskridende?

Ja, jeg er jo selvsagt enig i at TG utviste både slett dømmekraft og enorm ufornuft - og ville ikke tatt i mannen med en ildrake, men jeg synes uendelig synd på den jenta som opplevde seg brukt av VG. Hun mente seg jo misbrukt av VG for å lage en sak ut i fra en opplevelse hun selv ikke kjente seg igjen i. Poenget mitt var at journalisten gjorde alt i hans makt for å lage en SAK, og til slutt ble det too much, dårlige valg og journalistjobben som forsvant. Altså ikke fordi TG _ikke_ er en mannsjåvinistisk drittsekk, men fordi man ikke kan skalte og valte med sannheten for å få klikk.

Samme avis og samme sensasjonsjag, med en overskrift som antyder det ganske motsatte av det som faktisk står beskrevet. Det er sikkert mye å ta tak rundt NT, men dette ble tullete og uredelig.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat