Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-12, 12:31   #3
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Oppbevaringstips?

Jeg begynte å rydde skapet i gangen, samt kurvene på hyller oppunder taket i gangen, og det er jo så mye som ikke hører til noe sted..
F.eks. nakkestøtteputer - det havnet sammen med ymse man har brukt for innimellom.. Og et par knagger som ikke er hengt opp enda.

Jeg har permer til hver av ungene, men lurer rett og slett på om jeg skal bruke en skoeske til hver, for det er ikke alltid jeg setter ting inn i permen med en gang for å si det slik.. Det bare ligger der og venter en dag eller tre mnd

Nå fjernet jeg en sjenk fra stua for å få det luftigere, men ettersom jeg hittil har kastet en søppelsekk med rot, og fylt en liten pappeske med ting som skal gå til en liten nevø, begynner det å hjelpe på. Har en stor lav sjenk som tvbenk, og fikk plass til alle dvder, brettspill, puslespill og tegnesaker der.

Fotoalbumene fikk ei hylle i garderobeskapet i gangen

Jeg skulle så gjerne hatt et møbel med mange små skuffer, men ser ikke helt hvor jeg skulle fått plass til det. Så jeg sorterer også mye i små kurver inni skapene.

Sysaker og strikketing har jeg faktisk veldig system på, der har jeg kjøpt masse små esker med lokk (egentlig for cd'er), og har skrevet utenpå hva det inneholder. Problemet er egentlig bare at jeg ikke har en fornuftig plass å oppbevare disse på..

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat