Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-22, 21:11   #14
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Jeg syns det er utrolig teit å knytte dette opp mot problemene med kvinnehelse som handler mer om at veldig mye medisinsk forskning er gjort på menn og at kvinner derfor i stor grad blir behandlet som om de er menn i mindre størrelse i forhold til medisiner og hvordan kroppen fungerer. Og at det også betyr at det er svært lite fokus på de medisinske problemene som bare rammer kvinner.

Det sagt tenker jeg at det ikke er mulig å forby skjønnhetsbehandlinger og det heller ikke nødvendigvis er noe galt i disse behandlingene. Men som med alle ting som selges, så tenker jeg at man godt kan tas på markedsføring som ikke samsvarer med realitetene eller er uetisk. Jeg er ganske sikker på at denne klinikken gjør like mye for kvinnehelse som fast fashion kjeder som påstår at de bryr seg om miljøet gjør for den saken.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat