Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-22, 21:13   #15
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hvordan stiller FP seg til å sette litt bremser på aldringsprosessen? Er det fremdeles nei til alt bortsett fra tannpuss, eller har grensene for hva vi kan akseptere av "juks" for å holde oss yngre litt lenger flyttet seg?

Jeg har ikke så mye rynker, men tyngdekraften jobber mot meg. Hadde jeg hatt flust med penger hadde jeg sikkert åpnet Pandoras eske og tenkt at dobbeltmoral er også moral.
Men siden jeg er ganske gjerrig (eller fornuftig) nøyer jeg med med sminke, jevnlig frisør og fiksing av negler.

Det som irriterer meg mørkegrønn er at de kaller det en klinikk for kvinnehelse. Tror de virkelig kvinner er så stupteit?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat