Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-15, 21:07   #2
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Utfordringer med nøttefri barnehage

Nøtter kan jo være så mangt da? Er det opplyst om hvilke nøtter barnet ikke tåler?

Jeg ville i hvert fall ha fått klarhet i dette, for det er sjelden man reagerer på alle typer nøtter. Alt vi kaller nøtter er jo ikke engang en nøtt? Kokosnøtter feks, er en frukt og mandler er et frø. Det er også stor forskjell på hasselnøtter og peanøtter. Så hva er det ungen ikke tåler? Og hva slags nøtter er det i brødet?

Ellers vil jeg anbefale sånne brødposer fra møllerens. Enkle å bake og gode brød. Vi spiser mye av havrebrød og matpakkebrød. Aner ikke om det er nøtter i dem, men det tror jeg ikke.

Sjekket på posen til havrebrødene: Ingen nøtter. Godt og sunt grovbrød uten hele korn og andre ulumskheter (fra et barns perspektiv).

__________________
(2005) (2010) (2012)

Sist redigert av Meissa : 12-01-15 kl 21:13.
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat