Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-15, 22:31   #11
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Utfordringer med nøttefri barnehage

Opprinnelig lagt inn av Anikka, her.

Veldig glad for innspillene jeg får!

Bake selv er fint og flott, det, og bakeboka av Sværre Sætre står definitivt på ønskelista, men det er ikke alltid jeg rekker bake med en hektisk jobb. Og det tror jeg ikke foreldrene til de 80 andre barna heller har tid til bestandig... Ergo er det en ikke ubetydelig restrisiko her, som enten er så lav at det er greit at alle spiser brød med kun "spor av nøtter" i, eller det må settes inn strengere tiltak fra barnehagens side dersom barnet kan risikere å bli alvorlig sykt. Vi får ikke vite hvilket barn det gjelder, heller, ei heller hvilken avdeling han/hun er på.

Hmm, såpass. Hos oss ble det ikke hemmeligholdt. På alle avdelingene hang det opp stor lapp på veggen med informasjon hva man skulle gjøre om hun fikk i seg nøtter eller mat med spor av.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat