Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-18, 10:14   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det ultimate reisemålet i Danmark?

Vi har landet på Faaborg på Fyn! En uke på feriesenter (det nærmeste vi noensinne kommer charteropplevelsen, tror jeg. ), slik at om det høljer en uke så kan ungene bade, klatre, spille airhockey og slikt, og ikke bare stirre på vannet.

Gleder meg til Egeskov Slott, Odense og evt. andre ting dere forteller meg om på Fyn!

Også trenger jeg innspill til uke 2: Vi vil gjerne være en uke til, men jeg er litt usikker på hvor og hva. Enten airbnb i København, eller leie sommerhus nord på Skjælland, i Tisvildeleje eller noe sånt, og ta dagsturer inn til København. Innspill for/mot? Fordeler eller ulemper ved de to alternativene?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat