Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-13, 14:43   #45
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Meatfree Monday - 2013: Vi prøver på nytt!

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Høres jo lovende ut. Jeg stusset på at ertene var så "kneppete" selv etter å ha putret i gryten lenger enn de skulle (siden jeg måtte gå å legge meg).

Ja, jeg fikk bare tak i de billige kikertene sist, og hadde et håp om at de skulle bli like myke og gode som SW om jeg kokte dem lenge nok. Jeg tror jeg endte opp med å koke dem i 40 minutter, allikevel var de forbanna ertene harde og ekle. Nei, aldri mer billigboksene. Grr. De gode kikertene er myke rett fra boksen, trenger ikke å kokes i det hele tatt (men de kan det, altså).

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg ender forresten ofte opp i bloggen din når jeg søker etter oppskrifter.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat