Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-17, 10:22   #1
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lesetips til (fotballgal) 8-åring

Etter at leselysten hans fikk et oppsving med Gutta i trehuset og Operasjon-bøkene til Jørn Lier Horst, har 8-åringen mistet piffen igjen. Han leser for så vidt gjerne, men det skal helst være fotball og bare fotball. Ungene er medlem i Kickers-klubben, og alt derfra slukes momentant. Ellers sitter gutten helst på senga og nærmest memorerer Fifa-guiden og sånne ting. (Han kan snart høyden på alle fotballspillerne i Europa, f.eks. )

Finnes det noen slags fotballitteratur som egner seg for barn? Hvilke blader og sånt er en 8-åring i stand til å lese? Jeg har kjøpt en barnebok om Messi og to andre av dagens stjerner, men den syntes gutten var utdatert. Nå har jeg skrevet ut et 15-siders intervju med Lillestrøms store fotballegende Tom Lund som jeg skal presse ham til å lese , men så er det slutt på ideene.

Tar gjerne imot tips til annen litteratur også - noe som kan passe for barn som har likt trehuset- og operasjon-bøkene.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat