Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-06, 12:33   #15
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Økologisk melk

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Eldstemann synes den smaker dynge. Men nå har han kapitulert og godtatt at han nok må venne seg til smaken.

Jeg gidder ikke mase med de store og nesten voksne guttene, de får drikke den melken de er vant til og liker best. Altså vanlig Tine lettmelk. Jeg hadde ikke heller valgt den økologiske hvis jeg drakk melk, og jeg ikke likte smaken på den. Som sagt umulig for meg å teste, for jeg drikker ikke melk og blir kvalm av det, så de finere nyanser i smaken går meg garantert hus forbi.

Men jeg har begynt å kjøpe økologisk i tillegg, minstemann har ikke kommentert at den smaker annerledes så han får den ihvertfall.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat