Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-19, 08:12   #29
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du rattet?

Hvis du er i bil, og er kvinne, tar du plass i førersetet, eller overlater du det til partner? Kjører du langturer alene? Motorvei?

Jeg tar som regel plass i passasjersetet. Han liker best å kjøre, jeg liker best å slappe av og sove. Korte turer kjører jeg gjerne med ham som passasjer. Men han er så fæl til å kommentere alt mulig! "Oj! Pass på den bilen!" Akkurat som om jeg ikke så det selv. Jeg er faktisk en mer oppmerksom sjåfør enn ham, så han kan bare rulle inn.
Jeg har kjørt langtur alene når det har passet seg sånn (hva kvalifiserer til langtur, forresten?). Motorvei kjører jeg daglig.

Kjører du i bytrafikk dersom du til daglig bor og kjører på distriktsveier?
Lukeparkerer?

Jeg kjører i bytrafikk, men jeg unngår å kjøre inn i Oslo sentrum. Jeg er en jævel på å lukeparkere. Det bør ikke være lov til å kjøre bil uten å kunne parkere skikkelig.

Kjører "den store bilen" dersom du har din egen lille dagligbil?
Kjører med tilhenger eller campingvogn? Bobil?

Jeg kjører både "den store bilen" og min egen, noe mindre. Liker begge deler.
Har ikke kjørt hverken tilhenger eller campingvogn, men kan teorien.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat