Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-19, 08:25   #32
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.112
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tar du rattet?

Jeg er sløv og lar mannen kjøre mye, så sitter jeg der og sløver/surver/strikker osv. Mannen min kan også være en som kommenterer slik som safran sin, og da blir jeg lynings forbanna for han kan godt klappe igjen.

Jeg kjører i all slags trafikk med alle mulige biler jeg har lappen på.

Jeg har et problem og det er at jeg er redd på vinterføre. Vi bor i en by der bebyggelsen er i bratte bakker. Veiene blir isete og glatte (dette er ikke store hovedveier som det strøs på). Det er derfor utfordrende å "seile" nedover, og komme seg oppover. Jeg hadde en skremmende nesten-ulykke på glatt føre for mange år siden, og er fremdeles redd. Jeg kjører, men liker det ikke på de glatteste dagene. Jeg har suv med 4-hjuls trekk og piggdekk selvsagt.

Ellers har jeg jo faktisk to biler, som er mine. Mannen har en. jeg har også en fantastisk kul veteranbil som jeg digger å kjøre rundt i.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat