Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-19, 08:50   #38
Gri
Bør lage seg en tittel selv
 
Gri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tar du rattet?

Hvis du er i bil, og er kvinne, tar du plass i førersetet, eller overlater du det til partner?
Han køyrer oftast. Han liker best å køyre, eg liker godt å vere passasjer med strikketøy i fanget. På småturar kan det vere litt meir tilfeldig, men mannen køyrer meir enn meg.

Kjører du langturer alene? Motorvei?
Det er ikkje noko problem når det er aktuelt. Skal køyre frå Sunnmøre til Austlandet om eit par dagar, det gjer meg ingenting. Motorveg er jo fine, beine vegar, det er flott!


Kjører du i bytrafikk dersom du til daglig bor og kjører på distriktsveier?
Lukeparkerer?
Desse to tinga er eg ikkje så glad i må eg innrømme. Kan køyre i by med GPS da, men synes det er litt stressande.

Kjører "den store bilen" dersom du har din egen lille?
Dem store er «min».

Kjører med tilhenger eller campingvogn? Bobil?
Har køyrt med hengar, men synes den rygging er vanskeleg, så det har eg dessverre unngått. Burde nok lært meg det, men har ikkje har nokon stor motivasjon, og har sjeldan bruk for det. Campingvogn og bybil har vi aldri hatt tilgang til.

__________________
03, 06, 09
Gri er ikke aktiv   Svar med sitat