Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-19, 12:54   #54
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du rattet?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Inspirert av annen tråd her:
Hvis du er i bil, og er kvinne, tar du plass i førersetet, eller overlater du det til partner? Kjører du langturer alene? Motorvei?

Kjører du i bytrafikk dersom du til daglig bor og kjører på distriktsveier?
Lukeparkerer?

Kjører "den store bilen" dersom du har din egen lille dagligbil?
Kjører med tilhenger eller campingvogn? Bobil?

Jeg er ikke glad i å kjøre bil, så jeg overlater mesteparten av langturer til mannen min når jeg kan, men det blir mye småturer til vanlig og en god del kjøring i diverse leiebiler på jobb, så jeg kjører mye mer enn jeg har lyst til. Da vi kjørte i USA på smale veier (ja, de finnes også der), fikk jeg beskjed om å ta rattet fordi jeg var mest vant med sånne smale Vestlandsveier. (Vi kjørte på Highway 1 )

Jeg kjører langturer alene om jeg må, også på motorvei, men velger konsekvent kollektivtransport der det er mulig for å slippe å kjøre.

Jeg kan lukeparkere og kjører i både bytrafikk og landeveier stadig vekk.

Det er jeg som kjører den store bilen om vi deler oss, så det er ikke et tema. Jeg har kjørt med henger, men er ikke flink til det, så det melder jeg meg ikke frivillig til, men kan hvis jeg må.

Jeg har aldri kjørt bobil eller med campingvogn og jeg har glemt å fornye førerkortet mitt i tide, så jeg har mistet lappen på kjøring med bil inntil 7,5 tonn, så nå er vel bobil helt uaktuelt også av den grunn.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat