Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-19, 19:24   #25
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.394
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spinnoff] Hvor synes du det er skummelt å kjøre?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg elsker å kjøre og takler trafikk bra, men jeg ble litt svett av rushtrafikken i Los Angeles.

Det var intenst. Jeg taklet veldig greit, syns jeg slev, men jeg hadde trent mye i Miami tidligere. Men 7 filer i samme retning og masse avkjørsler pluss at veien delte seg ofte og med masse masse biler i full fart (eller noen ganger relativt stillestående) og biler som bytte filer stort sett hele tiden gjør at du må konsentrere deg mer enn vanlig. Spesielt når du ikke vet helt hvor du skal. Det er nok det heftigste og mest intense trafikken jeg har kjørt i.

Jeg har ikke noe spesielt jeg ikke liker, men slipper vel gjerne veldig glatte veier når jeg har langt å kjøre og jeg vil komme hjem/frem og kanskje i tillegg Kjenner at det er risiko for at jeg blir trett.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat